DETALL ACTIVITAT

EMBALATGE D'OBJECTES EN SOFTPACKING

El curs, impartit per Julio Ponzoa de l'empresa Intervento, oferirà una primera part introductòria en què es proporcionarà els coneixements bàsics per a la confecció d’embalatges d’un sol ús, per a realitzar trajectes curts utilitzant materials no rígids com el cartró, les escumes, etc. I una segona part pràctica en què es realitzaran embalatges per a objectes museístics.

PROGRAMA:

- Principis bàsics sobre la manipulació.
- Embalatge mínim requerit, optimització per a transport terrestre.
- Solucions per a cada objecte i forma d'embalatge adequada.
- Muntatge i desmuntatge de les peces a embalar.
- Procés d'embalatge d’una peça:
    - Condició de la peça
    - Disseny de l'embalatge
    - Selecció de material i components
    - Estabilitat de l'obra
    - Senyalització de l'embalatge, simbologia

INFORMACIÓ PRÀCTICA

DATA/HORARI: Dissabte 29 de juny de 2019, de 10 a 14 hores.

LLOC: Museu Marítim de Barcelona (Av. de les Drassanes, s/n, 08001 Barcelona).

INSCRIPCIONS:  Activitat gratuïta. Places limitades (màxim 15 assistents). Imprescindible confirmar la inscripció a través de l'enllaç de sota. Data límit inscripcions: dijous 27 de juny a les 14h. Els/les socis/sòcies de l'AMC i els/les treballadors/es de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona tenen preferència en les inscripcions.

ORGANITZA: Associació de Museòlegs de Catalunya, amb el suport de la Diputació de Barcelona, i la col·laboració del Museu Marítim de Barcelona i Intervento.