DETALL ACTIVITAT

VISITA TÈCNICA AL MUSEU D'ALCOVER I MUSEU DE LA VIDA RURAL

Vista tècnica per conèixer dos equipaments de la secció territorial de Tarragona: El Museu d'Alcover i el Museu de la Vida Rural de l'Espluga de Francolí. De la mà de les seves directores, Ester Magriñá (Museu d'Alcover), i Gemma Carbó (Museu de la Vida Rural), farem un recorregut pels  diferents espais museogràfics i coneixerem els interessants projectes que estan desenvolupant.

Programa previst:

Museu d'Alcover
10 a 10.30 h - Visita a la maqueta històrica a l'antiga torre medieval Ca Tatxó
10.30 a 11 h- Pausa-cafè
11 a 12 h - Visita guiada a les exposicions del museu: Triàsic, explosió de vida - Ca Batistó, Modernitat burgesa

Museu de la Vida Rural. Espluga de Francolí
13 h - Visita guiada a l’exposició Dust Bowl a càrrec d’Àlex Rebollo
14 h - Dinar
16.00 h - Visita musical a càrrec de la Musca

INFORMACIÓ PRÀCTICA

DATA/HORARI: Dissabte 27 d'octubre de 2018, de 10 a 17 h. Pausa per dinar.
LLOC: Museu d'Alcover (Carrer Costeta 1-3 / Alcover 43460 (Tarragona). LLOC DE TROBADA ALCOVER: Entrada del Museu d'Alcover.
Museu de la Vida Rural de l'Espluga de Francolí (Carretera de Montblanc, 35 L’Espluga de Francolí 43440). LLOC DE TROBADA L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ: Entrada del Museu de la Vida Rural. Info. sobre com a rribar i aparcament en aquest enllaç.

INSCRIPCIONS:  Activitat gratuïta. Places limitades (màxim 20 persones). Imprescindible confirmar la inscripció. Els/les socis/sòcies de l'AMC i treballadors/es de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona tenen preferència en les inscripcions. Data límit inscripcions: Dj. 25/10/18 a les 14 h.

NOTA: El Museu de la Vida Rural ofereix l'opció d'un cètering al mateix museu (amanides i fideuà) amb un preu de 15€ /persona. En cas de voler el servei de càtering, si us plau, escriviu "Càtering" al camp "Càrrec" del formulari d'inscripció a l'activitat.

Organitza l'Associació de Museòlegs de Catalunya, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona, i la col·laboració del Museu d'Alcover i el Museu de la Vida Rural de l'Espluga de Francolí.