DETALL ACTIVITAT

VISITA TÈCNICA PATRIMONI MUNDIAL DE TÀRRACO

L’any 2000 la UNESCO va declarar el conjunt arqueològic de Tàrraco patrimoni mundial de la humanitat, integrant tretze elements patrimonials, de titularitat diversa i ubicats en cinc municipis diferents. Des de l’any 2015, la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Tarragona han treballat conjuntament per redactar i desenvolupar un pla de gestió comú.

Amb aquesta visita coneixerem alguns dels monuments i equipaments i els projectes que ambdues institucions estan desenvolupant. La visita anirà a càrrec de Mònica Borrell, directora del MNAT, i de Joan Menchon, cap tècnic de patrimoni de l’Ajuntament de Tarragona.

Programa previst:

10  h - Trobada al circ romà de Tàrraco (Rambla Vella, 2).
Presentació. Visita al conjunt de la capçalera del Circ i el Pretori. Breu recorregut per la part alta de Tarragona.

14 h - Dinar lliure.

16 h -  Visita al teatre romà de Tàrraco (Carrer de Sant Magí, 1), i a l’exposició de síntesi Tàrraco/MNAT (Tinglado 4, Moll de Costa).

18 h       Finalització de la visita.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

DATA/HORARI: Dissabte 6 d'abril de 2019, de 10 a 18 h. Pausa per dinar.
LLOC DE TROBADA MATÍ: 10 h - Circ romà de Tàrraco (Rambla Vella, 2, 43003 Tarragona).
LLOC DE TROBADA TARDA: 16 h - Teatre romà de Tàrraco (Carrer de Sant Magí, 1, 43004 Tarragona).

INSCRIPCIONS:  Activitat gratuïta. Places limitades (màxim 25 persones). Inscripcions fins a les 14 h del dijous 4 d'abril. Els/les socis/sòcies de l'AMC tenen preferència en les inscripcions.

NOTA: El dinar és lliure i a compte propi.

ORGANITZA: Associació de Museòlegs de Catalunya.

Fotografia: Museu Nacional Arqueològic de Tarragona