La veu de l’AMC a la Comissió Executiva de la Junta de Museus de Catalunya

Mitjançant decret 136/2010, de 5 d’octubre, de nomenament d’una persona vocal de la Comissió Executiva de la Junta de Museus de Catalunya, la Sra. Carme Clusellas i Pagès, actual presidenta de l’AMC, ha entrat a formar part de la Comissió Executiva d’aquest organisme, com a representant nomenat pel Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya.

Encara que fet a títol personal, aquest nomenament és fruit de la petició formal cursada per l’AMC de ser present com a Associació representant dels professionals a la Junta de Museus i possibilita que l’opinió de l’Associació sigui escoltada en les reunions d’aquest organisme. Alhora, suposa un reconeixement parcial de la seva vella reivindicació de tenir-hi un representant de ple dret, a l’espera d’una modificació de la Llei de museus que ho faci possible.