L’AMC s’ha adherit al Manifest d’Olot per l’art contemporani, pel tancament d’Espai Zero1

Els professionals, col·lectius, entitats i organitzacions artístiques que hem confluït el dissabte 3 de març de 2012 a la trobada celebrada a Olot, reiterem el nostre suport a l’Espai Zer01 i, per extensió, insistim en la defensa del respecte i suport públic que necessita la creació i l’art contemporani arreu de Catalunya.

Considerem que amb el tancament de l’Espai Zer01 i de tot el programa, es vulneren els drets culturals dels usuaris i ciutadans i els seus drets d’accés a la creació i al pensament contemporani, i es desmantella un servei públic cultural d’alt valor, no només per a la ciutat d’Olot, ja que no existeix cap altre programa amb una oferta i una projecció similars en un ampli radi d’acció.

Adjunt podeu veure el “Manifest d’Olot per l’art contemporani”.