BEQUES

Beques de col·laboració Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona

L’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona ha convocat quatre beques de col·laboració en els àmbits de gestió del patrimoni historicoartístic i de la Xarxa d’Arxius Municipals. Només es tindran en consideració aquells títols obtinguts en el curs acadèmic 2013-2014 o amb posterioritat. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el proper 25 d’octubre.
1 beca: Oficina de Patrimoni Cultural-Conservació/Restauració d'obra pictòrica (convocatòria B-06/18). Requisit: Estar en possessió del títol de grau en conservació-restauració de béns culturals, el títol superior de conservació i restauració (equivalent a grau), la diplomatura en conservació-restauració de béns culturals o la llicenciatura en belles arts amb l'itinerari de restauració o títol de grau corresponent.
1 beca: Oficina de Patrimoni Cultural-Conservació/Restauració obra d'art sobre paper (convocatòria B-05/18). Requisit: Estar en possessió del títol de grau en conservació-restauració de béns culturals, el títol superior de conservació i restauració (equivalent a grau), la diplomatura en conservació-restauració de béns culturals o la llicenciatura en belles arts amb l'itinerari de restauració o títol de grau corresponent.
2 beques: Oficina de Patrimoni Cultural-Xarxa d'Arxius Municipals (convocatòria B-04/18). Requisit: Estar en possessió del títol de graduat en història, filosofia i lletres, humanitats, documentació o qualsevol altra que tingui relació amb l’àmbit de les beques.