ACOMIADAMENTS FUNDACIÓ JOAN MIRÓ BARCELONA

COMUNICAT DE LA JUNTA DIRECTIVA DE L’ASSOCIACIÓ DE MUSEÒLEGS DE CATALUNYA

Davant la decisió presa per la Fundació Joan Miró, de procedir a l’acomiadament de set persones del seu equip i la no renovació de contracte d’una vuitena, la junta directiva de l’Associació de Museòlegs de Catalunya vol manifestar la seva solidaritat amb les persones acomiadades, alhora que lamentem profundament que no s’hagi pogut trobar una altra mesura per apaivagar la delicada situació que pateix la institució, que la reducció de l’equip humà de la Fundació, cosa que certifica la precarietat de l’ocupació en el sector cultural museístic del país.

Esperem que aquesta decisió sigui reconsiderada i que, plegades les parts, explorin totes les possibilitats de superar aquesta situació sense comprometre la cohesió dels equips de treball i la qualitat dels serveis que rendeixen a la cultura i a la societat.