CONVOCATÒRIA

Convocatòria de tècnic/a del patrimoni cultural amb un contracte d’obra i servei.

Anunci de convocatòria per l’aprovació de les bases específiques del concurs oposició per a la selecció com a personal laboral temporal, per ocupar un lloc de treball de tècnic/a del patrimoni cultural amb un contracte d’obra i servei.

De conformitat amb l’acord adoptat per la Junta de Govern Local en sessió celebrada el dia 5 de maig de 2021, s’aproven les bases específiques del concurs oposició per a la selecció com a personal laboral temporal, per ocupar un lloc de treball de tècnic/a del patrimoni cultural amb un contracte d’obra i servei.

Veure les bases a l'enllaç