FORMACIÓ

JORNADES TÈCNIQUES DE MUSEOLOGIA A EIVISSA

Aquests passats dies 1 i 2 d’abril es van celebrar al Museu Etnogràfic d’Eivissa Can Ros, les Jornades Tècniques de Museologia. La museïtzació del patrimoni. Les col·leccions etnogràfiques, exigències per a la seua conservació.  Organitzades pel Consell Insular d’Eivissa i la secció balear de l’Associació de Professionals de la Museologia de Catalunya.

Al llarg dels dos dies es van presentar diferents experiències que es porten a terme des del Museu Etnogràfic d’Eivissa així com conèixer el projecte del futur Centre de custòdia, conservació i restauració del patrimoni moble, engegat pel Consell Insular d’Eivissa.

Van ser dos dies molt interessants que confirmen la voluntat de l’AMC de seguir potenciant la xarxa de professionals de la museologia i la seva formació. Es va prendre el compromís de seguir oferint aquest tipus de formació pel proper any a Mallorca.

Volem agrair la bona acollida i organització per part de les persones responsables del Museu Etnogràfic d’Eivissa can Ros.