PRESENTACIÓ

Presentació del quart número de la Col·lecció de Manuals de Museologia a Tarragona

Aquest passat divendres dia 29 d’octubre es va presentar el quart número de la Col·lecció de Manuals de Museologia de l’AMC, “Planificació estratègica de museus i centres patrimonials” a la seu del Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona.

A l’acte hi van participar el Sr.Joan Josep Garcia, Diputat delegat de l’Àrea del SAC de la Diputació de Tarragona, la Sra. Magda Gassó, Cap del Servei de Museus i Bens Mobles de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Olga López, coordinadora del manual i el Sr. Joan Vicens Tarré, president de l'AMC.

Amb aquesta presentació finalitzem els actes a les seccions territorials amb la voluntat de fer arribar a tot el nostre associat aquesta publicació.

La propera presentació serà al Museu Valencià d’Etnologia a inicis del proper any 2022.