NOT├ŹCIES

XXIV Jornades de Museus i Educaci├│ de l'MMB

­čŚô´ŞĆ Data pendent de confirmar

­čôŹauditori del Museu Marítim de Barcelona

­čôő inscripció en línia (100 places)

­č¬Ö activitat gratuïta

Parlar d'interculturalitat vol dir obrir relats per fer-los més permeables a narratives que fins ara han estat desestimades. Suposa incorporar una gamma més àmplia de sabers, generar espais de diàleg i de participació i fer dels museus agents més actius en la transformació social que des de les institucions culturals hem de contribuir a portar a terme.

Incorporar la mirada intercultural a la tasca diària implica contribuir al canvi en les dinàmiques de discriminació, invisibilització i desigualtat i ajuda a revertir les relacions jeràrquiques instaurades en les maneres de pensar, comunicar i actuar presents en la nostra societat.

Les jornades de Museus i Educació d'enguany, que s'han organitzat conjuntament amb l'equip del Programa Barcelona Interculturalitat del Departament d'Interculturalitat i Pluralisme Religiós de l'Ajuntament de Barcelona aborden reptes, perspectives i bones pràctiques sobre interculturalitat als museus.