L’AMC col·labora en el diploma de postgrau en Direcció Estratègica de Museus i Centres Patrimonials

El Postgrau en Direcció Estratègica de Museus i Centres Patrimonials és un curs semipresencial que s’imparteix al Museu de Lleida: Diocesà i Comarcal i està organitzat per l’Institut Català de Recerca en Patrimoni Cultural (centre adscrit a la Universitat de Girona) i la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran, i amb el qual col·laboren el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l’Associació de Museòlegs de Catalunya.

El curs (octubre 2016-juny 2017) està adreçat a professionals que dirigeixen i gestionen museus i equipaments patrimonials i abordarà, entre d’altres, aspectes claus com el marc jurídic i la gestió econòmica dels museus.

Els membres de l’AMC gaudeixen d’un 10% de descompte en el preu del curs.

Tota la informació ampliada aquí