DETALL ACTIVITAT

VISITA TÈCNICA MUSEU DE LES ARTS ESCÈNIQUES

Visita tècnica a l'exposició La Memòria de les Arts Efímeres, El recorregut, que inclou l'accés a la reserva, és una oportunitat per gaudir d’un petit tast del que serà el futur Museu de les Arts Escèniques!

L’exposició es presenta com  un viatge en el temps que abasta més d’un segle de teatre i dansa a Catalunya, i que ens parla dels escenògrafs, figurinistes, ballarins, dramaturgs, actors, titellaires… El teatre és un art efímer i la connexió amb el seu moment històric es fa evident en els telons de fons, el vestuari, les maquetes, els textos…

La visita, a càrrec de Joan Miquel Llodrà, ens permetrà aprofundir en aquest viatge i conèixer la tasca de conservació, documentació i difusió que fa gairebé cent anys que es porta a terme des de l'Institut del Teatre, gràcies a l'accés a la reserva del Museu.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

DATA/HORA: Com que l'accés a l'espai de la reserva del Museu és limitat, hem organitzat la mateixa visita en dos dies diferents per tal que s'hi puguin inscriure el màxim de persones interessades:
Grup 1: Dilluns 21 de gener de 2019, a les 17.30 h
Grup 2: Dilluns 28 de gener de 2019, a les 17.30 h
LLOC: Museu de les Arts Escèniques (Plaça Margarida Xirgu, s/n 08004 Barcelona). Punt de trobada: Vestíbul principal.

INSCRIPCIONS:  Activitat gratuïta. Places limitades (màxim 15 persones/grup). Imprescindible confirmar la inscripció. Els/les socis/sòcies de l'AMC i treballadors/es de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona, tenen preferència en les inscripcions.

ORGANITZA: Associació de Museòlegs de Catalunya, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona, i la col·laboració del Museu de les Arts Escèniques.

Fotografia: Museu de les Arts Escèniques.