COMUNICAT

COMUNICAT DE LA JUNTA DE L’ASSOCIACIÓ DE MUSEÒLEGS DE CATALUNYA DAVANT EL TRASPÀS D’EN JOAN GÓMEZ VILARDELL

Des de la Junta de l’Associació de Museòlegs de Catalunya volem expressar el nostre condol a la família i amistats d’en Joan Gómez Vilardell.

Historiador, documentalista i artista premianenc, una de les figures més rellevants de l’àmbit cultural de tots els temps. Durant molts anys va estar al capdavant del Museu de l'Estampació de Premià de Mar, cofundador de l’escola El Dofí, impulsor de l’Associació d’Estudis Científics i Culturals i la Fundació CRIT, i al peu del canó en totes les iniciatives professionals del nostre gremi.

Barcelona, 3 d'agost de 2020