COMUNICAT

COMUNICAT DE LA JUNTA DIRECTIVA SOBRE EL TRASLLAT DE LES OBRES DE SIXENA DEL MUSEU DE LLEIDA

La junta directiva de l’Associació de Museòlegs de Catalunya, davant la situació plantejada arrel de les instruccions emeses pel Ministeri de Cultura per al trasllat de les obres provinents del Monestir de Sixena, expressa el seu rebuig per aquesta decisió en un moment en què el Govern de la Generalitat no té capacitat per a actuar en defensa dels legítims interessos del Museu de Lleida.Així mateix, manifesta el seu suport al Museu de Lleida en la defensa de l’exercici de les seves funcions i, especialment, a totes les seves treballadores i treballadors per la situació que estan patint i que afecta el desenvolupament quotidià de la seva feina, que com la de tots els museus és la protecció, conservació, documentació, estudi i difusió del patrimoni cultural que custodien.

La Junta Directiva Associació de Museòlegs de Catalunya.