CONTINUAR POSANT EN VALOR ELS CONEIXEMENTS DEL MóN RURAL I AMPLIAR-NE LA DIVULGACIó PER AFRONTAR LA DESCONNEXIó DEMOGRàFICA QUE LA SOCIETAT ACTUAL Té "AMB LA TERRA I LA NATURA"

El Museu de la Vida Rural de l'Espluga de Francolí canvia de nom i passa a dir-se Museu Terra

Després de 35 anys, el Museu de la Vida Rural d’Esplugues del Francolí inicia una nova etapa canviant de nom, es dirà Museu Terra.

Mantindrà la seva essència,  el Museu renovarà la identitat gràfica refermant el repte d’educar per la sostenibilitat des del patrimoni, la cultura i les arts.

També ampliarà el seu impacte obrint una finestra al món rural des de la ciutat amb una nova sala d’exposicions a Barcelona, dins la nova seu de la @FundacioCarulla.